Săptămâna 16 de Sarcină - americaskate.ro

Rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni, Obezitate dieta rapid

ms provoacă să pierdeți în greutate

Noi cercetări de la Universitatea Illinois din Chicago au examinat o formă de alimentație limitată de timp, cunoscută sub numele de dieta 8, iar studiul mic a constatat că ar putea fi într-adevăr o formă eficientă de pierdere în greutate. Cea mai populară formă recentă de post intermitent a fost dieta 5: 2.

Related Content Rezultatele pierderii în greutate orbera.

Această strategie de alimentație implică o dietă normală deși încă sănătoasă timp de cinci zile din săptămână și o restricție extremă de calorii pentru celelalte două zile.

O mare parte din cercetările recente privind postul intermitent au fost concentrate pe examinarea eficacității strategiilor cum ar fi dieta 5: 2, iar rezultatele au fost, în general, promițătoare, cu reducerea nivelului de grăsimi corporale și a nivelului de insulină.

10 trucuri pentru a vedea rapid pierderea în greutate

În ultimii ani a apărut un model mai nou pentru postul intermitent, iar unii sugerează că este mult mai ușor de menținut decât strategia 5: 2. Această metodă este numită 8 și limitează, în mod esențial, aportul unei persoane la o perioadă de opt ore a zilei.

este camera de aburi pentru pierderea în greutate

Deci, în cele din urmă, o persoană postește cel puțin 16 ore în fiecare zi. Cercetarea acestui tip specific de alimentație se află încă în stadiile sale de nastere, dar dovezile timpurii sunt promițătoare.

Rezultatele pierderii în greutate orbera. Calculator BMI

Un studiu privind efectele unui model de dietă 8 asupra bărbaților tineri rezistenți, constatat după numai opt săptămâni, a prezentat îmbunătățiri ale unei varietăți de biomarkeri legați de sănătate și o scădere a masei de grăsime.

Acest studiu recent de la Universitatea Illinois din Chicago este primul care se concentrează în mod special asupra dietei 8 efect asupra pierderii în greutate la persoanele obeze. Studiul a fost mic, format din doar 23 de subiecți obezi cu o vârstă medie de 45 de ani.

nici o pierdere în greutate după o săptămână

Subiecții au fost potriviți cu un grup de control istoric dintr-un precedent test de scădere în greutate de către aceeași echipă de cercetare. Subiecții din studiu nu au primit diete controlate, ci mai degrabă li sa spus să continue să mănânce în mod normal, ci să-și limiteze aportul de hrană între orele și După 12 săptămâni, rezultatele au arătat interesant că grupul 8 părea să-și rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni în mod instinctiv consumul zilnic de calorii zilnice cu aproximativ de calorii.

Ponderea corporală globală a scăzut, de asemenea, cu aproximativ trei procente, comparativ cu grupul de control istoric.

rem pm arzător de grăsime

Alte studii care examinează postul de repaus alternant sau strategia 5: 2 descoperă scăderea în greutate de patru până la șase la sută după 12 săptămâni în medie, astfel încât aceste date noi sugerează că, în mod comparabil, dieta 8 nu este la fel de eficientă imediat pentru pierderea în greutate celelalte planuri. Dar, cercetatorii au nota ca aceasta strategie de mancare poate fi mai durabila pe termen lung.

grădinile sănătoase vă ajută să pierdeți în greutate

Am observat că mai puțini participanți au renunțat la acest studiu în comparație cu studiile privind alte diete de repaus alimentar. Acest studiu are o cantitate imensă de limitări, ceea ce face dificilă trecerea la concluzii mai generale despre eficacitatea dietei.

În timp ce dietele moft pot duce la pierderea rapidă în greutate, aceste planuri restrictive sunt greu de respectat, iar greutatea se strecoară inevitabil înapoi odată ce ați căzut de pe vagon. După cum ați auzit de nenumărate ori, obținerea pierderii în greutate pe care o puteți menține necesită o schimbare permanentă a stilului de viață.

Cohorta de sine a raportat atat timpii de mancare cat si volumele de masa, pe care cercetatorii le recunosc ca nu ar fi o modalitate optima de a obtine date bune. Există, de asemenea, întrebări semnificative asupra diferențelor dintre o perioadă mai scurtă de mâncare sau o fereastră de mâncare diferită.

fit echipa pierderi de scădere a pierderilor

De rezultatele pierderii în greutate de 16 săptămâni, este o fereastră de mâncare de șase ore între orele și o strategie mai eficientă pentru pierderea în greutate decât o fereastră de opt ore între amiază și 8 pm? O cantitate decentă de cercetări recente arată clar că atunci când mănânci ar putea fi la fel de important ca și ceea ce mănânci.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Desigur, la nivel global, diferite persoane și culturi au modele diferite de hrană, astfel încât nu poate exista o regulă care să funcționeze pentru toți, dar, în general, cei care consumă mai mult din consumul lor caloric mai devreme în cursul zilei par să aibă mai multe abilități de scădere în greutate și sânge mai bun nivelurile de zahăr.

Mai multă cercetare este evident necesară înainte de a putea avea o perspectivă științifică mai bună asupra efectelor mai generale pe care diferitele modele de post nu au asupra metabolismului nostru global, dar dovezile preliminare sunt, cu siguranță, promițătoare.

Aceste tipuri de diete intermitente pot fi așezate pe proeminențele de a deveni un "fad" cultural, dar se pare că există un număr tot mai mare de dovezi care indică efecte benefice asupra sănătății.

Noul studiu a fost publicat în revista Nutriție și îmbătrânire sănătoasă.