Mandarinele pentru pierderea în greutate - s-au dovedit științific!

Cum să pierdeți în greutate dovedit științific

Puncte de reținut Nu pierdeți în greutate la o dietă vegană?

cum să pierdeți în greutate dovedit științific

Sincer, o dietă vegană poate să nu fie ideală pentru pierderea în greutate. De ce?

Scădere în greutate che upay

Deoarece majoritatea cercetărilor științifice privind o dietă vegană pentru scăderea în greutate au cum să pierdeți în greutate dovedit științific efectuate la scară mică, sub îndrumarea adecvată a experților. În lumea reală, majoritatea veganilor nu au această situație ideală. Caloriile ascunse în alimentele vegane, comercializate, înțelegerea limitată a fiziologiei corpului și stilul de viață sedentar promovează creșterea grăsimilor.

Mandarinele pentru pierderea în greutate - sună foarte interesant și gustos. Dar este într-adevăr așa?

Acest articol prezintă 10 motive pentru care nu slăbești la o dietă vegană. Identifică problema și modifică-ți obiceiurile pentru a slăbi sănătos. Citiți mai departe! Stabiliți obiective nerealiste Imagine: Shutterstock Dacă crezi că vei pierde 10 kilograme într-o săptămână, vei ajunge să fii dezamăgit.

Acest lucru te va demotiva și vei reveni la vechile tale obiceiuri.

  1. Ziua 3 curățați 9 pierdere în greutate
  2. 10 motive pentru care NU pierdeți greutatea la o dietă vegană / vegetală - Ingrijirea Pielii -
  3. Are cafeaua lentă de scădere în greutate
  4. Pierderea în greutate cea mai bună metodă
  5. Dovedit științific cel mai bun mod de a pierde în greutate Meditatie pentru pierderea in greutate cip pentru a pierde in greutate Arderea grăsimilor pentru începători arde grăsime sau pierde în greutate, hash te face să slăbești scădere maximă în greutate sănătoasă într-o săptămână.

Dacă încercați să slăbiți pe o dietă vegană, trebuie să vă stabiliți corect obiectivele de slăbire. Cum să stabiliți obiective de pierdere în greutate realiste Stabiliți-vă obiective realiste.

Descompuneți obiectivele de slăbire în obiective mai mici. De exemplu, scrieți obiectivele săptămânal. În acest fel, vă veți angaja în cum să pierdeți în greutate dovedit științific dvs.

Mănânci prea mult Imagine: Shutterstock Unul dintre motivele pentru care nu slăbești chiar dacă ești activ este că consumi prea multe calorii. Controlul porțiunilor este cheia pentru a pierde în greutate, indiferent de dieta pe care o urmați.

Știința este simplă - ar trebui să creezi un echilibru energetic negativ în corpul tău, ceea ce înseamnă că caloriile pe care le consumi ar trebui să fie mai mici decât caloriile pe care le consumi. Cum să controlați porțiunile Folosiți o farfurie mică pentru mese. Dacă vă uitați la mâncare în timp ce mâncați, vă va oferi creierului un indiciu vizual despre cât ați mâncat, împiedicându-vă astfel să mergeți pentru o a doua sau a treia porție.

Bei prea multe calorii Imagine: Shutterstock Sigur, majoritatea băuturilor ambalate sunt vegane.

cum să pierdeți în greutate dovedit științific

De asemenea, băuturile gazoase pot provoca balonări. Prin urmare, chiar dacă aceste băuturi sunt vegane, nu sunt sănătoase și acesta ar putea fi motivul pentru care nu slăbești.

Iată ce ar trebui să faci.

Dovedit științific că pierde în greutate

Cum să alegeți băuturi vegane favorabile pierderii în greutate Uită-te la etichete și verifică conținutul de zahăr. Cel mai bun lucru de făcut este să evitați sucurile ambalate sau băuturile gazoase. Alegeți băuturi proaspăt presate sau reci presate. În timp ce mâncați afară, comandați sucuri fără adaos de zahăr sau sare. Evitați cocktailurile, care conțin în cea mai mare parte sirop de zahăr aromat. De asemenea, trebuie să urmăriți consumul de alcool.

Nu consumați suficientă proteină Imagine: Shutterstock Alimentele vegane au un conținut scăzut de proteine.

Cel mai dovedit mod științific de a pierde în greutate, Citeste si renunta la a bea bere

Proteina pe bază de plante nu este adecvată și nu conține toți aminoacizii esențiali de care aveți nevoie pentru ca organismul dvs. De asemenea, proteina este necesară pentru creșterea musculară și creșterea ratei metabolice. Dacă nu consumați suficiente proteine, mușchii dvs. Consumați ciuperci, linte, leguminoase, fasole, bucăți de soia, nuci și semințe.

Dovedit științific cel mai bun mod de a pierde în greutate

Puteți include, cum să pierdeți în greutate dovedit științific asemenea, un shake de proteină vegan în regimul dvs. Nu lucrați Imagine: Shutterstock Conducerea unui stil de viață inactiv poate duce și la creșterea în greutate.

Cei mai mulți dintre noi stau cel puțin 18 ore pe zi și dorm pentru restul orelor. Faptul că nu vă antrenați nu numai că vă împiedică pierderea în greutate, dar este și periculos pentru inimă, mușchi, oase și sănătatea mintală. Iată ce trebuie să faci. Care este cel mai bun regim de antrenament pentru pierderea în greutate? Trebuie să faci un mix de antrenament cardio și de forță, 5 ore pe săptămână, pentru a vedea rezultatele. Cardio cum să pierdeți în greutate dovedit științific va ajuta să mobilizați grăsimea, iar antrenamentul de forță vă va ajuta să construiți masa musculară slabă, făcându-vă astfel să arătați mai subțire și tonifiată.

Mănânci mâncare junk vegană Imagine: Shutterstock Îți place să mănânci napolitane de cartofi? Alimentele vegane prăjite și procesate pot fi motivul pentru care nu puteți slăbi.

Conținutul ridicat de sodiu, ulei și zahăr poate duce la colesterol ridicat, hipertensiune arterială și obezitate - punând sănătatea în pericol.

Sari peste mese Imagine: Shutterstock Este absurd să crezi că sărind peste mese te va ajuta să slăbești.

A nu mânca mai mult de trei ore vă poate împinge sistemul în modul foamete, iar celulele din corpul dvs. Și în loc să slăbești, vei îngrășa. Iată ce puteți face. Câte mese să mănânci pe zi pentru a pierde în greutate? Trebuie să mănânci de ori pe zi. Mănâncă la fiecare ore și asigură-te că bei cel puțin litri de apă pe zi. Controlează porțiunile și ține cont de toate punctele menționate mai sus.

Nu vă pregătiți mâncarea în modul potrivit Imagine: Shutterstock Alimentele prăjite sau prăjite nu au valoare alimentară deoarece vitaminele, aminoacizii și alți nutrienți esențiali premium choco lite opinie denaturează la temperaturi ridicate.

Mai mult, consumul prea mult de ulei poate duce la creșterea colesterolului. Cum să pregătiți alimentele în modul corect Adăugați o cantitate minimă de sare, evitați alimentele cu zahăr, folosiți spray-uri de gătit, fierbeți sau blanch legumele, preferați coacerea sau grătarul decât prăjirea, faceți o salată cu dressing ușor, nu supraîncălziți uleiul și evitați prea gătitul.

Mod științific de a nu mai bea Pentru femei Mod științific de a nu mai bea E copil pentru a pierde in greutate in mod corespunzator E copil pentru a pierde in greutate in mod corespunzator Diete care funcționează dovedit științific: ce trebuie să reții? Oamenii de ştiinţă spun că odată cu scăderea bruscă în greutate, metabolismul încetineşte şi el, iar rezultatele întârzie să apară.

Nu dormi suficient Imagine: Shutterstock Dacă mâncați corect și vă antrenați, dar nu vă odihniți corect, nu veți pierde în greutate. Este dovedit științific că corpul și creierul au nevoie de odihnă și, dormind, veți ajuta la reîncărcarea bateriilor.

Când dormi, mușchii sunt reparați și întinși. Mai mult, somnul ajută, de asemenea, la eliminarea acumulării toxice și la curățarea capului. Deci, practic, puteți dormi în direcția pierderii în greutate și urmând toate indicațiile menționate mai sus.

Mandarinele pentru pierderea în greutate - s-au dovedit științific!

Cât de mult somn este necesar pentru pierderea în greutate? Ai nevoie de cel puțin 7 ore de somn pentru a ajuta la reconstrucția mușchilor și la eliminarea radicalilor nocivi de oxigen liber.

cum să pierdeți în greutate dovedit științific

Dacă ți se pare greu să adormi, iată ce poți face. Nu documentați pierderea în greutate Imagine: Shutterstock Pe cât de important este să nu vă pierdeți atenția în timp ce vă aflați în misiunea de slăbire, este de asemenea important să vă documentați progresul sau regresul.

10 motive pentru care NU pierdeți greutatea la o dietă vegană / vegetală

Oricum ar fi, veți beneficia - veți ști dacă ați slăbit, ați stagnat sau ați îngrășat. Și, în consecință, vă puteți modifica obiceiurile alimentare, regimul de antrenament sau puteți verifica dacă există vreo afecțiune medicală de bază. Iată cum vă documentați pierderea în greutate. Cum să documentați pierderea în greutate În primul rând, verificați greutatea și notați-o într-un jurnal. Apoi, verificați procentul de grăsime corporală și IMC. Procentul de grăsime corporală vă va oferi o idee exactă despre cantitatea de grăsime pe care ați pierdut-o și dacă ați câștigat masă musculară slabă.

Cum să slăbești dovedit științific

În cele din urmă, faceți clic pe imaginile din față și din spate și de pe ambele părți ale corpului pentru un indiciu vizual. Asigurați-vă că faceți aceste trei la fiecare două săptămâni. Sunt sigur că ai aflat unde greșești. Acum, este timpul să luați măsuri și să luați o decizie conștientă pentru a scăpa de obiceiurile care vă împiedică să pierdeți flaconul suplimentar.

Rețineți următoarele puncte. Puncte de reținut Antrenament regulat. Evitați-vă de junk food. Nu consumați mai cum să pierdeți în greutate dovedit științific calorii din alimentele pe care vi le oferă prietenii. Spune politicos nu. Bucurați-vă de o zi de trișare o dată pe săptămână, dar nu aveți mai mult de de calorii în plus. Adresați-vă medicului dumneavoastră dacă luați orice medicament care poate împiedica pierderea în greutate.

Țineți stresul departe. Mergeți la un control de sănătate înainte de a decide să slăbiți. Acum, că aveți totul sortat, mergeți mai departe și pierdeți-l și câștigați alăptarea prevenirea pierderii în greutate cizelat pe care v-ați dorit întotdeauna să-l aveți.