6 moduri de a-ti stimula metabolismul – vei arde grasimile mai rapid

Cum să faceți metabolismul să ardă grăsimile. Meniu cont utilizator

Niciun comentariu Ai câteva sau mai multe kilograme în plus și vrei să scapi de ele. Știi că trebuie să arzi depozitele de grăsime pentru a ajunge la greutatea ideală. Restricția calorică și exercițiile fizice făcute până la epuizare nu funcționează pe termen lung.

cum să faceți metabolismul să ardă grăsimile

Nu o dovedește doar experiența noastră de viață, ci și studiile știintțifice. Un astfel de studiu mi-a atras recent atenția.

cum să faceți metabolismul să ardă grăsimile

După cum bănuiești e o emisiune în care un grup de persoane care suferă de obezitate morbidă sunt supuse unui regim alimentar cu restricții calorice severe și un program draconic de exerciții fizice.

Săptămână după săptămână rezultatele erau spectaculoase. La finalul sezonului toți concurenții erau cu mult mai slabi decât la început.

6 moduri de a-ti stimula metabolismul - vei arde grasimile mai rapid - Andreea Raicu

Oamenii slăbeau 50, 60, 80 de kilograme în decurs de câteva luni. Pare un miracol și te întrebi de ce nu fac asta toți cei care suferă de obezitate în diversele ei forme.

cum să faceți metabolismul să ardă grăsimile

Răspunsul e simplu: doar PARE un miracol. Nu au cum să faceți metabolismul să ardă grăsimile așa pentru că n-au voință, pentru că sunt lacomi și leneși.

S-au îngrășat din nou pentru că un asemenea program este imposibil de susținut pe termen lung și pentru că restricțiile calorice severe le-au încetinit foarte cum să faceți metabolismul să ardă grăsimile metabolismul bazal.

Accelerarea arderii grăsimilor – cum să faci să slăbeşti mai repede?

După 6 ani de la încheierea emisiunii, metabolismul lor a rămas scăzut. Din ce în ce mai mulți concurenți își fac curaj să apară în public și să acuze faptul că participarea la emisiune le-a distrus viața și sănătatea.

În aceste condiții ce e de făcut? Dacă sfaturile nutriționiștilor de a mânca mai puțin și de a face mai mult efort fizic nu funcționează, ce sanșă ai să ajungi la o greutate normală? Raspunsul e simplu: trebuie să îți înveți corpul să consume grăsimi pe post de combustibil.

Cum să slăbești eficient? Metoda perfectă de a arde grăsimile. Funcționează 100%!

Dacă nu îl hrănești cu carbohidrați, el va oxida grăsimile pentru a face rost de energie. Ca să ajungă la acest stadiu, are nevoie de antrenament, mai ales dacă de zeci de ani nu a mai făcut acest lucru. După o perioadă de adaptare care durează câteva săptămâni, corpul învață că se poate alimenta cu grăsime atunci când nu este hrănit cu carbohidrați. Metabolismul va rămâne ridicat pentru că nu există o permanentă restricție calorică și nici nu trebuie să te muți la sală pentru a slăbi.

Cum să-ți faci metabolismul să ardă grăsime

Această perioadă de adaptare este cheia pentru reușita unui plan alimentar LCHF low carb high fat sau keto pe termen lung. De ce uită corpul nostru să ardă grăsimi? În societatea modernă, zahărul, sub toate formele lui, este prezent peste tot.

  1. Pierdere în greutate cu muay thai
  2. Accelerarea arderii grăsimilor — cum să faci să slăbeşti mai repede?
  3. Cum arată știința grăsimilor
  4. Salonul de slăbire a corpului
  5. Fable 2 cum să pierzi grăsimea
  6. Iată câteva trucuri pentru a arde grăsimile mai repede.
  7. 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog
  8. Despre nutritie Multe persoane dau vina pe metabolism pentru castigul ponderal si dificultatile intampinate la pierderea in greutate.

La naștere suntem perfect capabili să metabolizam atât grăsimi cât și carbohidrați. Dovada e în cantitatea mare de grăsimi din laptele matern.

cum să faceți metabolismul să ardă grăsimile

Studiu: Human Milk Lipids. Din păcate, în rețetele de lapte praf pentru sugari, întâlnim grăsime din uleiuri vegetale, cereale și zahăr. De aici începe modificarea felului în care funcționează organismul și se manifestă dependența de zahăr.

Urmează diversificarea, un pas care pentru mulți copii înseamnă fructe și sucuri de fructe, adică tot zahăr. Știi și tu ce urmează la gradiniță și școală: cereale, cornuri, sandwich-uri, 3 mese, 5 gustări pe zi, ciocolată, prăjituri, sucuri, etc.

Zahăr, peste zahăr, cu și mai mult zahăr. Ca adulți nu facem decât să continuăm să mâncăm ceea ce am învățat. Nimic fără pâine sau cartofi, nicio masă fără desert, niciun film fără popcorn. Covrigul a devenit aliment national, deși nu are nicio valoare nutrițională.

5 trucuri prin care inveti corpul sa arda grasimi, in loc sa le depoziteze

Nu îi dăm nicio sansă corpului să își amintească de faptul că poate consuma și grăsime. El nu uită, dar are nevoie de o perioadă de adaptare în care să își amintească ceva ce, de zeci de ani, e ascuns în ADN-ul tău. Iată pașii pe care îi poți face pentru a trece mai ușor la arderea grăsimii: Săptămâna 1 Elimină zahărul rafinat din alimentație: prăjituri, bomboane, biscuiți dulci, ciocolată cu lapte, etc.

Aici intră și băuturile carbogazoase, fresh-urile sau iaurturile cu fructe. Săptămâna 2 Nu mai mânca pâine, produse din făină de grâu, cereale chiar și cele integrale și pseudocereale, legume care conțin amidon cartofi, orez, porumbleguminoase și fructe.

La sfârșitul acestei săptămâni ar trebui ca alimentația ta să nu conțină nimic din ceea ce am prezentat în articolul: Ghid nutriție LCHF: Ce NU mâncăm? Alimente pe care nu le dai nici dușmanilor Săptămâna 3 Mănâncă doar proteine, grăsimi sănătoase și legume care cresc la suprafața solului. Pentru a-ți fi mai ușor în a alege ce să mănânci, foloșeste ca referință imaginea din articolul: Mănâncă, slăbește, bucură-te de viață!

cum să faceți metabolismul să ardă grăsimile

Săptămânile Mănâncă doar proteine și grăsimi sănătoase. Din când în când, adaugă în meniu o cantitate mică de legume verzi spanac, salata verde, castraveți.

Ce anume mănânci? Citește articolele de mai jos:.