HIIT pentru pierderea în greutate este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor

Hiit după greutăți pentru pierderea de grăsimi

4 săptămâni pierdere de grăsime

Nu aveți grijă de dietă Se apropie luna august și mulți vor să arate câteva abs de cinema pe plajă. Astăzi vom comenta în Vitónica trei erori foarte frecvente în pierderea de grăsime.

Multe persoane încep să efectueze exerciții cardiovasculare într-un mod continuu și extins, încercând să ardă cât mai multă grăsime posibil, dar eșuând total în încercare.

Exercițiu cardiovascular de intensitate mică, de lungă durată Prima greșeală este să efectuați întotdeauna exerciții cardiovasculare de intensitate scăzută și de lungă durată, care se numește LISS stare de stabilitate mică a intensității. Prin acest tip de exerciții cardiovasculare, corpurile noastre obțin în mod normal cele mai mari adaptări după șase sau opt săptămâni. De aceea, se recomandă efectuarea unui antrenament cu intervale de intensitate deosebit de mari HIIT, High Intensity Interval Trainingcare hiit după greutăți pentru pierderea de grăsimi un protocol dovedit care ajută la arderea mai multă hiit după greutăți pentru pierderea de grăsimi și necesită, de asemenea, mai puțin timp de antrenament.

hiit după greutăți pentru pierderea de grăsimi

Este dovedit științific că HIIT produce o activare mai mare a metabolismului și o eliberare mai mare de BPOC post-exercițiu, ceea ce în cele din urmă provoacă o ardere mai mare a grăsimii totale. Există multe moduri de a instrui HIIT, de fapt este posibil să efectuați HIIT în mai multe moduri diferite, de exemplu: Bicicletă, alergare sau eliptică : în general, cele mai frecvente protocoale HIIT sunt efectuate fie cu bicicleta, adăugând intervale de intensitate ridicată în care înclinația terenului este crescută pentru a ne menține accelerat în seria de intervale sau a alerga pe stradă sau pe banda de alergare și în cele din hiit după greutăți pentru pierderea de grăsimi pe eliptică.

Dupa gustul meu, pe eliptica costa mult mai mult sa obtineti varfuri de intensitate mare, dar totul este posibil. Push- up-uri: efectuarea unor serii de push-up-uri poate sub sarcină poate fi considerată HIIT.

Adaptare la pierderea de grăsime

În acest fel am putea efectua 7 seturi de intensitate înaltă timp de 15 secunde, odihnind 45 de secunde și repetând din nou. Plimbarea cu mașina : O altă opțiune dacă am antrenat intens picioarele și nu dorim să facem HIIT-ul tipic pe banda de alergare, eliptică sau bicicletă, ar fi să facem rândul în mașină. În general, protocolul HIIT este de obicei format din: Încălzire: între trei și cinci minute la o intensitate blândă Serii de intervale : între 6 și 10 serii de intervale sunt de obicei urmate de repaus activ sau pasiv.

Seria durează de obicei între 10 și 30 de secunde, iar pauzele doar triplu.

hiit după greutăți pentru pierderea de grăsimi

Dacă seria este de 10 secunde, pauzele vor fi de 30, în timp ce seria este de 30 de secunde, pauzele ar fi de 90 de secunde. Răcire : în sfârșit, alte trei-cinci minute sunt de obicei efectuate la o intensitate blândă pentru a se răci. Cardio mereu după greutăți A doua greșeală pe care o găsim în multe ocazii este de a efectua exerciții cardiovasculare înainte de sesiunea de antrenament.

  • Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară.
  • 4 săptămâni pierdere de grăsime. Scaderea in greutate dupa nastere
  • Consumul de kilojoule pentru pierderea în greutate
  • HIIT pentru scăderea în greutate: este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor?
  • HIIT pentru pierderea în greutate este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • TREI GREȘELI FOARTE FRECVENTE DE PIERDERE DE GRĂSIME - VITONICA -

Făcând exerciții cardiovasculare înainte de greutăți, ceea ce se întâmplă este că ardem în totalitate glicogenul muscular pe care îl avem în mușchii noștri, astfel încât atunci când dorim să ne antrenăm cu sarcini, nu avem suficientă putere pentru a face un antrenament cu adevărat intens. În cea mai mare parte a exercițiului anaerob, adică în exercițiile cu sarcini sau greutăți, corpul nostru folosește în principal glicogenul muscular pe care îl avem în mușchi, ca substrat energetic, după ce a ingerat cantitatea necesară de carbohidrați înainte de antrenamentul în mesele anterioare.

hiit după greutăți pentru pierderea de grăsimi

De aceea, dacă antrenăm intens mai întâi greutățile, ne vom goli rezervoarele uneori nu complet, depinde de consumul de carbohidrați pe care îl urmărim și când vom face exerciții cardiovasculare, vom folosi un procent mai mare de grăsime ca substrat energetic.

Deci cardio întotdeauna după greutăți. Pentru a pierde grăsime trebuie să antrenăm forța, efectuând repetări ridicate cu greutate mică, vom obține o scădere mai mare a masei slabe în urma unei diete cu conținut redus de calorii. Nu aveți grijă de dietă Și o altă greșeală foarte frecventă, mai mult decât mi-aș dori, este aceea de a nu avea grijă absolut de dietă.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Dacă nu există un deficit caloric adică mâncăm mai puține calorii decât cheltuim lipoliza nu va apărea, indiferent cât timp vom face ore întregi. Cealaltă zi am auzit în sala mea că oamenii se nasc predestinați anumite stări, adică: faptul că unii oameni nu pot câștiga muscularedar de grăsime pierde cu ușurință și alte persoane nu pot pierde grăsimedar musculare câștigpracticfără a dori am să spun asta.

Acest lucru nu este așa.

Rezultate vizibile sau primești banii înapoi! Antrenamentul HIIT este cheia! Există vreun motiv pentru care să nu vă placă antrenamentul HIIT?

Este adevărat că fiecare persoană are un somatotip diferit și, de obicei, are tendința de a efectua mai ușor unele dintre fazedar asta nu înseamnă că nu putem câștiga mușchi sau pierde grăsime. Ceea ce marchează faza de volum sau de definire nu este rutina de antrenament pe care o urmăm, ci dieta.

hiit după greutăți pentru pierderea de grăsimi

Dacă dieta este normocalorică, vom menține greutatea corporală, dacă este hipocaloric, vom arde grăsimi și dacă este hipercaloric, vom genera țesuturi musculare noi, pe lângă acumularea de grăsime. Vă reamintesc că atunci când încercăm să definim, obiectivul principal nu este de a arde grăsime, ci de a arde grăsimemenținând totodată cel mai mare procent de masă musculară posibilă.

Scaderea in greutate dupa sarcina poate dura o perioada de timp, insa este posibila.

Și pentru asta, nu este nimic de citit această intrare pe care am scris-o cu ceva timp în urmă: Orientări pentru a elimina grăsimea corpului și a menține mușchii.