Care este un ritm cardiac care arde grăsime și cum se calculează?

Graficul zonei de ardere a grăsimilor

Mitul zonei de ardere a grăsimilor În lumea sportului există multe mituri. Unii oameni cred că a face ședințe pierde burta nu funcționează sau că greutățile fac ca femeile să devină bărbătești nu. Una dintre cele mai persistente este cea a zonei de ardere a grăsimilor.

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

Dacă urcați pe o bicicletă de exerciții sau pe una dintre aceste mașini electrice, este foarte probabil să găsiți un grafic cu o scală a ritmului cardiac. Dezavantajul este că acest lucru nu funcționează.

Motivele necesită o explicație puțin mai elaborată. Deși există și alte opțiuni, corpul tău folosește de cele mai multe ori două tipuri de combustibili chimici: zaharuri și grăsimi. Zaharul este în mod specific glucoza, ceea ce devine cea mai mare parte a pâinii și a pastelor pe care le consumați.

Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.

Dacă glucoza este disponibilă din alimente, corpul dumneavoastră o va folosi preferențial și nu va folosi grăsimi. Deci, dacă ați avut un suc, o bară energizantă sau câteva pierderea sănătoasă în greutate 1 lire pe săptămână înainte de antrenament, aproape că nu veți arde grăsimi, indiferent de locul în care vă sunt bătăile inimii.

Dacă au trecut câteva ore de la ultima masă, corpul tău, ca una dintre acele mașini hibride, va folosi un amestec de glucoză și grăsimi pentru a funcționa.

  1. Voi pierde în greutate după oprirea metadonei
  2. Pierde greutatea pe spate
  3. Contents: Arzator de grasimi natural diete simple de slabit rapid Fen pro x2 calitatea numărului arzătorului de grăsimi numărul 1 pastile dietetice anii Cum sa slabesti in talie arzător de grăsimi pentru a fi sfâșiat arzător de grăsime sigur max.
  4. Nivelul de efort este corelat cu pulsul cardiac.
  5. F1 drivere pierde în greutate

Dar acum ați înmulțit cu două numărul de calorii pe care le ardeți mergând, deci este o cantitate deja importantă. Dar dacă crești și mai mult intensitatea exercițiului, de exemplu, făcând un sprint, grăsimea nu mai funcționează.

Care este un ritm cardiac care arde grăsime și cum se calculează?

Grăsimea oxidantă necesită o reacție relativ lentă, bogată în oxigen aerobă. Eforturile intense necesită un combustibil care arde fără oxigen anaerob și este ușor de ars.

Asta este glucoza. De aici vine mitul că există o bandă de efort în care arzi cel mai mult grăsime. Procentul de calorii arse sub formă de grăsime este mai mare, dar sunt mai puține calorii totale.

crown zoril pierdere în greutate arde grăsime folosind greutăți

În timpul unui sprint, aproape tot ceea ce arzi este glicogen muscular și aproape nu are grăsime. Pe măsură ce exercițiul continuă, glicogenul din mușchi este epuizat și utilizarea grăsimilor crește, dar acest lucru începe să fie vizibil după două ore de efort continuu. Deci, merită cu adevărat exercițiile intense?

Frecvența cardiacă pentru arderea grăsimilor: calculul ritmului cardiac pentru femei și bărbați

Există mai multe motive pentru care aceasta graficul zonei de ardere a grăsimilor este o idee bună, dar cel mai important este că, după acea oră de jogging, sau bicicletă staționară, sau mașină eliptică sau de scări, vă va fi foame. De când faci sport, vei crede că ai meritat o masă bine aprovizionată cu carbohidrați: fructe, pâine, orez, paste, picioare sau poate chiar și câteva dulciuri.

sfaturi pentru un adolescent pentru a pierde în greutate dieta slabire 15 kg

Acești carbohidrați ar trebui să umple rezervele de glicogen ale mușchilor pe care le-ați consumat, dar în realitate, nu ați graficul zonei de ardere a grăsimilor mult, deoarece efortul a fost moderat și ați ars o proporție mai mare de grăsimi. Tot amidonul și zahărul pe care îl consumi nu au încotro, așa că organismul tău va continua să folosească glucoza pentru combustibil ore întregi.

mama nouă cum să piardă în greutate poate atorvastatina să mă ajute să pierd greutatea

Datorită acțiunii insulinei, atâta timp cât utilizați glucoză, nu veți putea arde grăsimi. Dacă, pe de altă parte, faceți exerciții intense la intervale, puteți consuma aceleași calorii în jumătate din timp, dar de data aceasta vă veți fi golit rezervele de glicogen. În cele din urmă, sportul, chiar și cel mai intens, nu arde o cantitate apreciabilă de calorii.

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată.

Cel mai eficient mod de a arde grăsimile este să vă asigurați că, în cea mai mare parte a zilei, corpul dumneavoastră vă folosește rezervele pentru combustibil. Pentru aceasta, este necesar să mențineți o activitate constantă restul zilei mergeți, ridicați-vă de pe scaun, urcați scările și evitați excesul de carbohidrați.

Restul va fi făcut de corpul tău singur.

stau je slim în jos cel mai bun marca htp pentru pierderea în greutate

Pe ce se bazează toate acestea? Utilizarea substratului în timpul exercițiilor fizice la persoanele active.

subțire în jos pentru viață prea grasă trebuie să piardă în greutate

Utilizarea substratului în timpul exercițiilor fizice la persoane active. Deși ingestia de carbohidrați înainte și în timpul exercițiilor fizice adaugă substrat exogen corpului, în general atenuează mobilizarea și oxidarea acizilor grași în plasmă. Reglarea metabolismului grăsimilor în mușchiul scheletic.

Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomen

Mecanismele sugerate s-au bazat pe premisa că o creștere a disponibilității acizilor grași FA ar avea ca rezultat creșterea metabolismului grăsimilor și inhibarea metabolismului carbohidraților. Nutriție și sport: utilizarea substratului. Manual de fiziologie a muncii. Bazele fiziologice ale exercițiului.

Calculator de ardere a grăsimilor din zona pulsului Zonele de ritm cardiac

Ediția a IV-a. Cinetica umană, Combustibilii pentru exerciții fizice Combustibili pentru exerciții fizice. În timpul exercițiilor de intensitate ridicată, lipoliza este suprimată în mod semnificativ și contribuția oxidării acizilor grași la necesarul total de energie pentru exerciții este redusă. Lipidele intramiocelulare formează o sursă importantă de substrat în timpul exercițiului de intensitate moderată la graficul zonei de ardere a grăsimilor antrenați în rezistență într-o stare de post Lipidele intramiocelulare formează o sursă importantă de substrat în timpul exercițiilor de intensitate moderată la bărbații antrenați în rezistență în stare de post Ratele de oxidare a glucozei plasmatice și a acizilor grași liberi au crescut semnificativ în timp, cu rate scăzute de oxidare din alte surse de grăsime suma trigliceridelor derivate din mușchi și lipoproteine și glicogen muscular în timp.

În lumea sportului există multe mituri.

Acestea fiind spuse, nu aveți nevoie neapărat de nicio fantezie pentru a obține ritmul cardiac de bază.