Dieta în timpul sarcinii

All rights reserved doc. Ce mancam in timpul sarcinii: in ce dieta în timpul sarcinii dieta femeilor gravide Atunci cand ramai insarcinata, te gandesti mai ales cum sa faci sa te mentii cat mai sanatoasa pentru tine si pentru cel mic. Se recomanda miscare, dar si odihna pe masura, un program bine stabilit, lipsa stresului. Mare grija, insa, la alimentatie! O alimentatie sanatoasa si echilibrata in timpul sarcinii implica mai multe aspecte: un corp sanatos, puternic, un mediu sanatos pentru cel mic.

Ce mancam in timpul sarcinii: in ce consta dieta femeilor gravide

Alimente de evitat Alimente de tip fast-food In mod cert, acestea nu sunt recomandate nici in perioadele normale, cu atat mai putin in timpul sarcinii. Daca poftesti la astfel de mancaruri, fa-ti acest capriciu, insa o data la doua saptamani, si mai bine alege mancarea chinezeasca sau alimente cat mai putin procesate. Branza si laptele nepasteurizate Poate parea putin probabil ca vei mai gasi astfel de produse in supermarketuri, insa, ca masura de precautie, verifica atent eticheta!

dieta în timpul sarcinii treziți pierderea de grăsime

Fructe si legume nespalate Spala bine toate fructele si legumele inainte de a le consuma. Poti chiar sa le decojesti pentru a te asigura ca ai indepartat bacteriile. Carne cruda si conserve Daca esti fan carpaccio sau tartar, ar fi bine sa renunti la ele in aceasta perioada.

Alte articole care te-ar putea interesa

Carnea nefacuta sau cruda poate contine diverse bacterii sau virusuri care te pot afecta. Cofeina In timpul sarcinii se recomanda o cana de cafea pe zi. Nu depasi aceasta cantitate! Ce alimente sa consumi In timpul celor noua luni trebuie sa mentii o dieta echilibrata si cat mai diversificata. Iata din ce poti alege. Fructe si legume In mod evident, sunt cele mai recomandate.

Mananca cel putin cinci bucati de fructe si legume pe zi.

Incearca sa nu dieta în timpul sarcinii repeti, ci sa ai o dieta cat mai diversificata. Fructele pot fi proaspete, congelate, la conserva, uscate sau transformate in sucuri. Nu uita sa speli bine fructele si legumele.

Proteine Sunt vitale in timpul sarcinii, pentru ca ajuta la stimularea productiei celulare si ajuta in procesul de vindecare. Le gasesti in carne si peste. Daca esti vegetariana, cauta seminte cat mai bogate in proteine.

Meniu cont utilizator

Surse de proteine pot fi si: fasolea boabe, nautul, pestele, ouale, carnea evita ficatulcarnea de pasare de curte, nucile. Calciu Dieta în timpul sarcinii nevoie de el pentru tine si pentru dezvoltarea armonioasa a celui mic.

Consuma lapte, branzeturi si iaurturi cat mai des. Calciul este un nutrient de care corpul are nevoie, pentru a construi dinti si oase puternice. El permite sangelui sa se coaguleze normal, permite buna functionare a muschilor si a nervilor si ajuta inima sa bata normal. Fatul are nevoie de o cantitate considerabila de calciu pentru a se dezvolta.

Cuvinte cheie de căutare

Cele mai bune surse de calciu sunt produsele lactate: laptele, branza, iaurtul. Gasesti calciu si in legume verzi broccoli, spanacmazare uscata si fasole boabe. Carbohidrati Ii gasesti in painea integrala si in cerealele integrale. Alimentele ce contin amidon pot fi consumate in sarcina. Carbohidratii sunt o sursa importanta de energie, contin anumite vitamine si fibre.

Dieta din primul trimestru de sarcină -sarcină și nutriție. Mănânci pentru doi în timpul sarcinii?

Ei includ, printre altele, painea, cartofii, cerealele de la micul dejun, orezul, pastele, noodles-ii, meiul, fulgii de ovaz, ignamele si malaiul. Alimente hranitoare si cu multe beneficii pentru gravide Mentinerea unei diete sanatoase in timpul sarcinii este foarte importanta, mai ales ca in aceasta perioada, corpul tau are nevoie de nutrienti in plus, de vitamine si minerale suplimentare.

dieta în timpul sarcinii ciorba de legume pt slabit

De fapt, este posibil sa ai nevoie de de calorii in plus, in fiecare zi, in cel de-al doilea si al treilea trimestru. Iata cateva dintre alimentele pe care poti sa le mananci cand esti insarcinata Produse lactate - Lactatele sunt cele mai bune surse alimentare de calciu si iti ofera mari cantitati de fosfor, diverse vitamine din complexul B, magneziu si zinc.

Iaurtul, in special iaurtul grecesc, este foarte benefic pentru femeile insarcinate. Acesta contine mai mult calciu decat alte produse lactate.

dieta în timpul sarcinii poate gin arde burta gras

Leguminoase - Acest grup de alimente include lintea, mazarea, fasolea boabe, nautul, boabele de soia si arahidele. Leguminoasele sunt surse excelente de fibre, proteine, fier, acid folic vitamina B9 si calciu, iar corpul tau are nevoie de toate in timpul sarcinii.

Alimentaţia corectă în timpul sarcinii — IMSP SCM "Gheorghe Paladi"

Somon - este foarte bogat in acizi grasi esentiali Omega 3. Multe femei insarcinate nu au un aport corespunzator de Omega 3 din dieta lor.

Acestia se gasesc in pestele gras si ajuta la dezvoltarea creierului si ochilor fatului.

  • Este mult mai importantă calitatea alimentaţiei, nu cantitatea de alimente pe care o mănânci.
  • Acum, ca sunt insarcinata, ar trebui sa mananc altfel?
  • Pierde greutate arcade căzute